Trošenje Super Nova bodova

Kako mogu trošiti bodove?

Trošenje bodova je omogućeno isključivo kod Partnera Kluba lojalnosti. Korisnici Super Nova kartice isključivo tokom kupovine mogu trošiti bodove na način da robu ili usluge plaćaju bodovima (uz obavezu da je plaćanje urađeno na POS terminalu Nove banke). Ono što je potrebno da uradite, jeste da prije samog plaćanja sve ili dio bodova prijavite putem web stranice https://www.supernovakartica.ba/ u dijelu predviđenom za provjeru stanja bodova ili da kod trgovca prije samog plaćanja računa naglasite da želite da potrošite sve ili dio bodova. Bodove možete prijaviti i na savremenim multifunkcionalnim uređajima Nove banke unutar “Zone 24/7”.

Npr. Korisnik kartice je sakupio 5.000 bodova, odnosno 50 KM protivvrijednosti. Prije transakcije plaćanja računa potrebno je da naglasi prodavaču da želi da koristi i bodove. Tokom transakcije plaćanja će se prvo završiti transakcija potrošnje bodova, a nakon toga transakcija plaćanja. Ukoliko su svi ili dio bodova prijavljeni putem web stranice ili na multifunkcionalnom uređaju, onda je potrebno odraditi samo kupovinu kod trgovca bez naglašavanja potrošnje bodova.

Kako da pratite svoju potrošnju!

Ovdje u svakom trenutku možete saznati podatke o svojoj potrošnji.

Saznaj više >>

Stanje bodova možete provjeriti na više načina: 

  • klikom na link,
  • na prodajnim mjestima Partnera,
  • kao i besplatnim pozivanjem Call Centra Nove banke na 0800 500 11.

Bez ograničenja!

Korisnici Super Nova platnih kartica bodove mogu da troše bez ograničenja u okviru obračunskog perioda, a najkasnije do 31.12. u toku godine. To znači da niste ograničeni brojem bodova koje morate da sakupite,  tj. prve sakupljene bodove možete da trošite kod bilo kog Partnera programa ili možete da ih sakupljate do određenog trenutka kada ćete ih iskoristiti. Sa Super Nova platnim karticama bodove možete trošite na sve proizvode kod naših Partnera.

Spisak partnera